sticky_note_PNG18952.jpg

Thursday, April 27, 2017

කාලෙකින් ආයේම හමුඋනා අපි ......

ඉතින් යාළුවනේ ඔන්න විභාග එහෙමත් ඉවර වෙලා නිදහසේ පාඩුවේ ඉන්න ගමන් අපි ායේම හමු උනා එකෙන්ම. මම අවුරුද්දට කලින් සුභ පතන ගමන් කිව්වා ඊළග පාර වෙනසකුත් අරන් තමයි එන්නේ කියලා. එකෙන්ම සමා වෙන්න ඔනේ ඒ දේ කරන්න බැරි උනාට. මට තාමත් මේ නෙට්වර්ක් සම්බන්ධව ලියාගෙන යන බ්ලොග් එකට වෙන වෙන වැල්වටාරම් එකතු කරන්න හිත දුන්නේ නෑ යාළුවනේ. ඒකයි තාමත් මේ විදියටම තියෙන්නේ.

හරි දැන් මේ තකහනියක් ආවේ අත් දෙක වන වන මේක කියලා යන්නද? අනේ නෑ. අද මම ඔයාලට මම ලියපු අළුත්ම අළුත් පුංචි ඇප් කෑල්ලක් තැගී දීලා යන්න කියලා හිතාගෙන තමයි මේ පැත්තට ගොඩ උනේ. මේක chat app එකක්. මේක භාවිතා කරලා ඔයාලට පුළුවන් නිදහසේ පාඩුවේ චැට් කරගන්න ඔයාලගේ හිතාදරයන් එක්ක(ඔව් ඔව් ඒ කට්ටිය එක්ක චැට් කරන්නත් පුළුවන්).

මම මේක නම් කරෙනම් MS Chat කියලා. MS කියන කොටස මම මගේ හැම ඇප් එකකම බ්‍රෑන්ඩ් නේම් එක විදියට පාවිච්චි කරනවා. ඒක මගේ නමේ කොටසක් නිසා.ගණන් ගන්න එපා. මේ පහලින් තියෙන්නේ ඇප් එකේ ඉමේජස් ටිකක්. සරලයි වගේම ඔයාලගේ කාර්යයත් මේක ඉෂ්ඨ කරයි. ට්‍රයි කරලා බලන්න. ඇප් එකේ ෆයිල් සයිස් එකත් Kb වලින් යන්නේ.

මෙන්න පින්තූර



මෙන්න ලින්ක් එක

මෙතැන ක්ලික් කරන්න

ඔන්න එහෙනම් අදට ගිහින් එන්නම්

0 අදහස්:

Post a Comment

 
Angry Birds -  Help